viernes, 6 de marzo de 2009

3/3/09

Certa preguiza reina na minha man. Non tenho demasiadas ganhas de escribir.
Sinto que debo preservar certa intimidade. Hai cousas que me quedo para min.
Non hai fotos. Xa me olvido da minha condicion de turista. Sempre hai algo que facer nesta cidade. Sempre hai algo que perderse nesta cidade.
Onde estas? No lado que busca ou no lado que agarda?



A minha vida cambia porque eu o decido ou os fios se moven por nos e nos golpeamos contra as pedras dun destino impredecible?
Que me levou ata aqui? Fun eu ou foi o azar? Por que NY e non outro lugar.



Non o sei, pero cando me miredes aos ollos a proxima vez que nos atopemos saberedes que o brillo xa non o mesmo.
E eso que significa? Eso meus amigos non significa absolutamente nada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario