viernes, 20 de marzo de 2009

19/03/09

Estou un pouco resfriado. Quedo toda a manha na casa. Aproveito para facer a maleta. Unha cousa menos para os ultimos dias.
A tarde, ainda que me doe a cabeza, decido ir ata o PS1, un espacio adicado a arte visual dependente do MOMA.


PS1


Esta en Queens, moi preto do rio e erixese nunha antiga escola. Encantame o espacio en si: enormes aulas reconvertidas en espacios de arte, muros de formigon no exterior para exposicions ao aire libre,... Moi boa idea.
As obras son case todas de caracter visual, proxeccions e videos, moi experimentais e conceptuais.


O Queensboro Bridge

Ainda que me doe a cabeza, decido exprimir un pouco mais o dia. Baixo ata Bleecker St. con Bowery buscando o CBGB. Onde estaba o CBGB agora hai unha tenda de antiguidades e ao lado unha tenda de fotos de rock moi conhecida, chamada Morrison Hotel. Umm, unha tenda de antiguedades e outra de fotos dos dinosaurios do rock. Sera un mensaxe divino?


Aqui estaba o CBGB. Agora so hai fotos de vellos e mortos.

Paseei ata casa a traves da 1 Avda e da A Av.
Observo con coidado todo ao meu arredor. Ainda que pasei mil veces por aqui sempre me parece distinto.
E como se quixiera grabar na memoria cada unha destas ruas.
Meus ollos como camaras.
Cada paso como se fora o ultimo.

1 comentario:

  1. Ya te vienes??Y quien nos va a contar la crónica socio-cultural de NY??Disfruta como si no fueses a volver nunca. Bicos.cel

    ResponderEliminar