viernes, 6 de marzo de 2009

21/2/09

Hoxe celebrase o cumpre de Loli, a neta de joselito e Mauricia, na casa de Galicia de NY. A casa de Galicia e un punto de encontro para emigrantes galegos en NY desde case 60 anos.
Paso a tarde na festa. Comemos pulpo, calamares e tortilla. Bebo Estrella Galicia e Albarinho. Como na casa. Case. Xa me entendedes. Apegados a terra estamos.
Pola noite quedo cos amigos que fixen onte.
Exploro outro pedazo de vida nocturna. Esta vez un local siniestro con bandas glam-punk, gog-go's enriba da barra, imitadores de Betty Page, modernos, xaponesas con uniformes do cole, maquillaxe,...
Un espectaculo.
O local esta no West Village, case a beira do Hudson.

Desde a venta de novo

Sintome como un observador internacional da ONU en territorio en guerra. Os ollos como pratos.
No medio da noite un "body contest". Basicamente un concurso a ver quen se despelota mais e mellor, presentado por un travelo negro 4x4, que parece un defensa de futbol americano con tacons e pelo longo. Conhezo a unha stripper que me di que e de Barcelona cun disimulado acento dominicano. Debe ser duro ser stripper e centroamericana. Ser espanhol e cool en NY. Curioso. Pero ser de Barcelona ainda o e mais. Todo o mundo aqui conhece barcelona. Riome eu de que "Vicky cristina Barcelona" sexa unha mala pelicula. Todo o mundo aqui sabe que en BCN se fala catalan. E onde esta. So me atopei a duas persoas que souberan onde estaba Galicia. Unha era xaponesa. Eso si que me sorprendeu.
En fin, a noite remata, manha me mudo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario