jueves, 19 de marzo de 2009

18/03/09

Penultimo dia de clase. Xa me despido dalguns dos meus companheiros. Por primeira vez sinto a premura da volta
Como cos meus companheiros, acompanho a Federica ao rodaxe de non sei que peli na rua.


Os meus companheiros

Fai sol, e calor. Parece que chegou a primavera.
As ruas estan ateigadas de xente.
Sen dubida a cidade desperta co bo tempo.


A rodaxe

Eu boto un pouco de menos a intimidade que me brindaba o frio.
Nas ruas semibaleiras sentia a cidade mais minha.

3 comentarios:

  1. Hola ya te queda poco ahí, que pena no?. Que envidia me das. Disfruta muxo, me encanta como cuentas las cosas pareces un poeta jajajajaja...Un bico moi grande.
    Susi.

    ResponderEliminar
  2. Algo emocionante Gon. Na Illa de Ellis Island estivo o teu Bisabó Daniel no ano 1919 (mais ou menos). Entrou en EEUU a través de Cuba.
    Esperamoste con impaciencia.

    ResponderEliminar
  3. Gon, atopei a información completa. Embarcou en Vigo no buque que se chamaba Niágara. Desembarcou en Ellis Island o día 27 de xuño de 1920. O de que entrou dende cuba non é certo.

    ResponderEliminar