sábado, 24 de enero de 2009

22-01-09

O jet lag. Son as 6 da manha e os ollos coma platos. Quero durmir!

Manhattan. Sain con Mauricia (minha nai Americana). Levoume ata a casa onde traballa na 79 st. Imaxinadevos, un pisazo entre Central Park e Madison Av. Joder, e indecente o dinheiro que tenhen algunhas persoas.
Estou impresionado coa casa. Eu quero ser asi. Rico.
Vos tamen, non?
Sain e precorrin todo Madison Avenue: Prada, Chole, Versace, Tom Ford, Chanel, Bulgari, Gucci,… As mellores marcas de moda, as mellores galerias de arte,… unha riqueza tan impresionante como insultante. Non me gusta. Hai que velo, esta e a cidae, pero non volverei.
Chegando ao principio de Central Park morria co frio e me comprei o gorro mais feo de mundo. Un gorro Negro con orelleras, horripilante. Pero moi quentinho. So pensaba “ande yo caliente…”; pero non me convence, xa sabedes, antes guapo que coas orellas quentes.

O gorro mais feo do mundo e o Empire State

Caminhei durante 5 horas sen parar: o Empire State (non subin porque estaba nublado), Madison Square Park, o Flat Iron, a calle 14 (si a calle 14), NYU, Washington Arch, Washington Square Park, o Soho, o Village,…
Fun un pouco turista e tirei de camara. Ah! E primeiro famoso avistado: Julliette Lewis no Soho. Se me quedou mirando, creo que lle gustei,… pero levaba posto o gorro ese horrible, asi que, xa sei: minha pobre, asustouse!
Ah, e cheguei a ponte de Brooklyn. Ai si que me volvin tolo e tirei fotos coma bo guiri.

Con cara de parvo na Ponte de Brooklyn

Manha mais. Espero estar recuperado xa do puto jet lag.
Bicos.

1 comentario:

  1. gustame o piso, prada, gucci, galerías de arte, todo iso, a outra parte para tí. ¿un arreglo xitoso non?

    ResponderEliminar